فروشگاه 🛍️

مشاوره و راهنمایی

اَلواپـل

قیمت محصولات

بیشتر

قوانین و مقررات

** قوانین عمومی الو اپل **

 

1-قیمت نهایی محصولات و موجودی نهایی محصولات اپل درون فروشگاه مشخص می شود.

2-دستگاه های سفارشی که با پرداخت بیعانه برای مشتری ثبت می گردند،قیمت لحظه ی سفارش قیمت نهایی می باشد و نوسانات قیمت در همان روز و یا روز های بعد تاثیری بر سفارش مشتری ندارد.

3-دستگاه های سفارشی که با پرداخت بیعانه برای مشتری ثبت می گردند،در صورت عدم موجوی یا تغییر قیمت محسوس در روز بعد،الو اپل زمان اطلاع به مشتری می تواند سفارش را کنسل و یا با قیمت جدید در صورت افزایش قیمت سفارش را برای مشتری آماده نماید.

4-در قیمت گذاری های محصولات اپل در سایت تلاش بر این شده که به بهترین نحو قیمت گذاری صورت گیرید اما هرگونه اشتباه و خطاهای انسانی در این امر می تواند دخیل باشد.

5-با توجه به نوسانات نرخ ارز و همچنین موجودی شعب،قیمت نهایی درون فروشگاه می تواند با قیمت سایت متفاوت باشد.

6-با توجه به نوسانات نرخ ارز،ممکن است قیمت چندین بار در سایت بروز رسانی شود و همچنین برخی از بروز رسانی های قیمت فقط درون فروشگاه و در حضور مشتری اعلام می گردد.در برخی از موارد ممکن است در 1 ساعت چندین بروز رسانی قیمت وجود داشته باشد.

 

** قوانین و مقررات بازرچه دستگاه های کارکرده **

  • متقاضی گرامی ، جهت شرکت در خرید دستگاه از بازارچه دستگاه های کارکرده الو اپل ، منوط به قبول و متعهد شدن به رعایت ضوابط و شرایط ذیل است:
  • تعاریف: خرید دستگاه کارکرده از طریق ثبت پیشنهاد قیمت (مزایده الکترونیکی): فرآیندی که طی آن هر فرد (کاربر) می تواند با ورود به بخش بازارچه دستگاه های کارکرده الواپل، پیشنهاد قیمت خود را جهت خرید یک یا چند دستگاه اعلام نماید و آن دستگاه یا دستگاه ها را، در صورت تکمیل فرآیند پرداخت و ثبت نام، به کاربری (مزایده گری) که بالاترین پیشنهاد را اعلام کرده باشد واگذار خواهد شد.
  • بازارچه دستگاه های کارکرده: بازارچه دستگاه های کارکرده الو اپل به نشانی AloApple.com/used که هر یک از کاربران می‌توانند با شماره موبایل یا آدرس ایمیل و رمز شخصی خود در این بخش ثبت نام و در خرید دستگاه های کار کرده شرکت نمایند.
  • بهای پایه: حداقل مبلغی که مجموعه الواپل برای فروش دستگاه های کارکرده تعیین می نماید. این مبلغ می تواند برای هر دستگاه متفاوت باشد.
  • سپرده شرکت در مزایده: مبلغی که هر کاربر باید جهت امکان شرکت در هر یک از مزایده ها از طریق درگاه اینترنتی موجود در بازارچه دستگاه های کارکرده به حساب معرفی شده واریز نماید که در سند حاضر اختصاراً «سپرده» نامیده می شود.
  • مزایده گر: متقاضی که جهت شرکت در خرید دستگاه کارکرده از مجموعه الو اپل،اقدام به ثبت قیمت پیشنهادی می کند.
  • شرایط عمومی شرکت کنندگان کلیه متقاضیان حقیقی الواپل در صورت عدم وجود محدودیت ‌، مطابق مقررات مربوط، می توانند با ورود به بازارچه دستگاه های کارکرده الو اپل و پرداخت سپرده پیش بینی شده، نسبت به شرکت در مزایده و خرید دستگاه اقدام نمایند. داشتن شرایط قانونی انجام معاملات و تصرف در اموال و حقوق مالی و نیز دارا بودن حداقل 18 سال تمام شمسی برای حضور در مزایده ضروری است. متقاضیانی که سن آنها کمتر از 18 سال تمام شمسی باشد، می توانند از طریق ولی یا قیم قانونی خود در مزایده شرکت نمایند.
  • ضوابط شرکت در ثبت پیشنهاد برای خرید دستگاه کارکرده هر یک از متقاضیان می توانند با استفاده ازشماره موبایل یا آدرس ایمیل و رمز شخصی خود از طریق پنل کاربری، وارد حساب کاربری خود شده و مراحل شرکت در مزایده را تکمیل نمایند. هر متقاضی جهت امکان شرکت در مزایده، باید حداقل مبلغ تعیین شده جهت سپرده را از طریق درگاه اینترنتی موجود در بازارچه دستگاه های کارکرده به حساب معرفی شده به نام الو اپل واریز نماید. این مبلغ به عنوان ضمانت شرکت در مزایده (ثبت پیشنهاد قیمت جهت خرید)، تا تعیین تکلیف مزایده‌هایی (پیشنهاد های قیمت جهت خرید) که آن متقاضی در آنها شرکت نموده است در این حساب نگهداری خواهد شد.
  • نکته 1: در صورتی‌که متقاضی (مزایده گر) جزء 3 برنده مزایده نباشد، سپرده شرکت در مزایده ظرف ۳ روز کاری از زمان درخواست استرداد سپرده به وی عودت داده خواهد شد. در غیر این صورت تا زمان مشخص شدن وضعیت برنده نهایی (تکمیل فرآیند خرید) این مبلغ غیرقابل دسترس باقی می ماند.
  • نکته 2: استرداد مبلغ سپرده، پس از درخواست مزایده گر امکان پذیر خواهد بود. به این منظور وی پس از اتمام فرآیند مزایده هایی که در آنها شرکت نموده و در صورتیکه جزء 3 برنده اول مزایده نباشد می تواند با ورود به قسمت دستگاه های کارکرده در پنل کاربری خود، درخواست خود را از طریق کلیک بر قسمت "برداشت از کیف پول" اعلام نماید.
  • نکته 3: در صورتی که متقاضی (مزایده گر) همزمان در خرید چند دستگاه کارکرده از طریق ثبت پیشنهاد قیمت شرکت نموده باشد و جزء 3 برنده اول نباشد ، در صورت درخواست، مبلغ سپرده به حساب متقاضی استرداد خواهد شد . درصورتیکه مشترک بر روی " برداشت از کیف پول " کلیک نماید و درخواست استرداد سپرده پیش از اتمام هر یک از مزایده‌ها باشد ،استرداد مبلغ سپرده پس از تعیین تکلیف آن مزایده و یا مزایده ها موکول خواهد شد.
  • نکته 4: کلیه مبالغ واریز شده بابت سپرده شرکت در مزایده (خرید دستگاه کارکرده) در صورت نیاز به استرداد، به شماره شبایی که مزایده گر (متقاضی) در پروفایل خود مشخص نموده است عودت خواهد شد. لذا متقاضی موظف است در زمان پرداخت وجه دقت لازم را مبذول داشته، پرداخت را از حسابی که استرداد وجه به آن مورد تأیید وی می باشد، انجام دهد. پس از پرداخت وجه هیچ ادعایی در این زمینه مورد قبول نبوده و به درخواست واریز وجه سپرده به حسابی غیر از حسابی که پرداخت از طریق آن صورت پذیرفته ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • نکته 5: در صورتی که پیشنهاد دهنده قیمت ، مبلغی خارج از قیمت واقعی پیشنهاد دهد که فقط بخواهد پیشنهاد قیمت غیر مرتبط داده باشد و فروش دستگاه را با اختلال مواجه کند،علاوه بر باطل شدن پیشنهاد قیمت این فرد از سمت مجموعه الو اپل ،وجه کیف پول این شخص بعنوان جریمه عودت داده نخواهد شد و هیچ ادعایی در این زمینه مورد قبول نبوده.
  • نکته 6: استرداد وجه تنها برای پرداخت هایی که از طریق کارت بانکی متصل به حساب متمرکز انجام شده باشد امکان پذیر است. پرداخت هایی که از طریق کارت هدیه و سایر کارت های مشابه انجام می‌گیرد، غیر قابل استرداد است و الواپل مسئولیتی در قبال استرداد وجه پرداختی نخواهد داشت.
  • نکته 7: شماره شبای درخواست شده در پروفایل کاربری صرفا برای مواردی که سیستم به هر دلیل قادر به استرداد وجه به صورت خودکار نباشد، استفاده خواهد شد. لذا لازم است تا مزایده گر نسبت به وارد کردن شماره شبا، نام و نام خانوادگی مربوط به حساب ، دقت لازم را مبذول نماید، در غیر این صورت الو اپل هیچ مسئولیتی در قبال وجه مذکور نمی پذیرد.
  • نکته 8: بعد از اتمام هر مزایده، شخصی که بالاترین پیشنهاد را ثبت نموده به عنوان برنده مزایده انتخاب خواهد شد و دو نفر بعدی نیز به عنوان رزرو اول و رزرو دوم انتخاب می شوند. این دو نفر در واقع دارای بالاترین پیشنهادها به ترتیب بعد از پیشنهاد فرد برنده هستند. برنده مزایده 24 ساعت از زمان اعلام نتایج مهلت خواهد داشت تا مبلغ کامل قیمت پیشنهادی خود را به صورت یکجا از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت الو اپل پرداخت نماید. در صورتیکه برنده در زمان تعیین شده اقدام به واریز کامل مبلغ پیشنهادی ننماید، جریمه ای معادل مبلغ سپرده در مزایده ، از وی کسر، و به حساب مجموعه الواپل واریز خواهد شد. در صورتی که به هر دلیل برنده مزایده از پرداخت مبلغ پیشنهادی و تکمیل فرآیند ثبت نام امتناع نماید ، رزرو اول به عنوان برنده بعدی اولویت دار ، اعلام شده و باید ظرف 24 ساعت نسبت به پرداخت کامل مبلغ پیشنهادی اقدام نماید. در صورت عدم پرداخت به موقع توسط رزرو اول، رزرو دوم به عنوان برنده نهایی اعلام می شود و مهلت مشابهی به وی داده می شود. در صورتی‌که هیچ یک از افراد برنده اقدام به پرداخت ننمایند، مزایده باطل اعلام می شود. پس از اتمام کلیه مراحل مزایده و پرداخت مبلغ پیشنهادی، فاکتور دستگاه به نام برنده ی نهایی صادر می شود. همچنین با انتخاب نحوه دریافت دستگاه (با توجه به انتخاب نوع ارسال) ممکن است هزینه ای بابت ارسال به هزینه ی دستگاه اضافه شود، ولی در صورت انتخاب ارسال از طریق روش های پستی،به نشانی پستی درج شده توسط مزایده گر (متقاضی برنده شده) در مرحله ثبت نام ارسال می شود. رجیستر دستگاه (مالکیت همتا) : پس از دریافت دستگاه توسط متقاضی و گذشت ۴۸ ساعت کاری از دریافت دستگاه،به شماره موبایل مزایده گر که هنگام ثبت نام اعلام شده است انتقال پیدا می کند. تمامی دستگاه ها داری ۴۸ ساعت ضمانت سخت افزاری تحت نظر کارشناسان مجموعه ی الو اپل می باشند.
  • توجه ۱: منظور از ضمانت سخت افزاری یعنی متقاضی، ایراد سخت افزاری که در شرایط دستگاه ذکر نشده بود بیابد.در این صورت استرداد دستگاه امکان پذیر می باشد و هزینه مرجوعی (پست) بعهده ی مجموعه الو اپل می باشد.
  • توجه ۲: هر فردی که در آگهی برنده شده باشد و به هر دلیلی از ‍پرداخت انصراف دهد و خرید خود را لغو کند ودیعه ای که جهت ثبت پشنهاد قیمت پرداخت کرده بود بعنوان جریمه قابل استرداد نخواهد بود.(به تعداد ‍‍پیشنهاد هایی که ثبت کرده باشد)-همچنین در صورت 2 بار انصراف از پرداخت وجه،کاربر مذکور بمدت 1 ماه از سیستم الواپل بلاک خواهد شد

*طبق قوانین همه ی مزایده ها ، شرکت حداقل ۳ نفر در مزایده الزامی می باشد و کمتر از این تعداد باعث لغو مزایده می گردد*

  •  
  • الو اپل اين حق را براي خود محفوظ ميدارد كه در هر مقطع و زماني از روند آگهی ( مزايده ) فروش دستگاه / دستگاه های كاركرده، حتي پس از پايان زمان آگهی و مشخص شدن برنده و رزرو دوم و سوم، آگهی (مزايده ) را لغو و باطل اعلام نمايد و هيچگونه اعتراض و ادعايی از طرف شركت كنندگان پذيرفته نخواهد شد.